Foorumi / Uutiset / Uusittu Chat!
torstaina, 29. lokakuuta 2009, klo 08:16
iikkari
Koska aina on uudistamisen varaa, ajattelimme että voisimme muuttaa chattia siistimmäksi. Siispä meillä on ilo ilmoittaa, että uusi chat on nyt käytössä!
Löydät sen joka Netlog-sivun alareunasta.
Mikä on muuttunut?
- sen lisäksi, että voit helposti chattailla ystäviesi kanssa, voit nyt myös löytää käyttäjiä jotka haluavat chattailla
- eikö löytynyt ketään mielenkiintoista, jonka kanssa chattailla? Kokeile laajennettua hakua (kohdasta Kaikki)
- lisää huutoja chatin kautta
- extra tila-asetuksia
- coolit äänet, jotka ilmoittavat kun joku haluaa chattailla kanssasi
- mahdollisuus olla chattailematta..Ei sillä että haluaisit käyttää tätä vaihtoehtoa
- sekä uusi toiminto 03/11/09 alkaen: voit nyt piilottaa chat-palkin sivun vasemmasta alareunasta.
Kysyttävää? Lukaise Usein kysyttyä-kohta
Ehdotuksia? Kommentoi vain rohkeasti tähän viestiin.
Ja tietysti: chatti-iloa! 
Kommentit 22 Järjestele kommentteja:
isowiki Luottamus (6 päivää sitten klo 23:27)
Jep Hyviä uudistuksia Nytkin tuo kirottu Chat näyttää 3 kaveria lijoilla vaikka ketään ei ole !!!
Korjatkaa mielummin vanhoja vikoja kuin lisäätte uusia ....
Iiris Netlog ylläpitäjä (keskiviikkona, 18. marraskuuta 2009, klo 09:08)
- Ihaan_oma:
- Missjoanna75:
- Missjoanna75:
- Ilotar:
Ei tykkää meitsi lainkaan... Sillä sivunn vierittäminen tahmaa hurjasti...... viivettä, viivettä. Sitä paitsi en tykkää chattailusta lainkaan...
Chattailuasetuksiin pitää saada pysyvä tila, että ei joka kerta, kun sisäänkirjautuu tarvitse niitä säätää siten, että ei halua chattailla. Minä myöskään en pidä ollenkaan chattailusta!
Miten mahdollista jos olen olen säätänyt itseni ei-chat-aktiiviseksi silti tulee chattailu yrityksiä???
Hei olisitko ystävällinen ja laittaisit kysymyksesi Asiakaspalveluun,sitä kautta saat varmemmin vastauksen asiaan
Heippa kaikille!
Vielä lisäyksenä tähän, että kun laitatte viestiä tämän chatin osalta tulemaan, niin kerrotteko myös samalla mitä selainta käytätte.
Ihaan oma Omistaja Luottamus (keskiviikkona, 18. marraskuuta 2009, klo 03:27)
- Missjoanna75:
- Missjoanna75:
- Ilotar:
Ei tykkää meitsi lainkaan... Sillä sivunn vierittäminen tahmaa hurjasti...... viivettä, viivettä. Sitä paitsi en tykkää chattailusta lainkaan...
Chattailuasetuksiin pitää saada pysyvä tila, että ei joka kerta, kun sisäänkirjautuu tarvitse niitä säätää siten, että ei halua chattailla. Minä myöskään en pidä ollenkaan chattailusta!
Miten mahdollista jos olen olen säätänyt itseni ei-chat-aktiiviseksi silti tulee chattailu yrityksiä???
Hei olisitko ystävällinen ja laittaisit kysymyksesi Asiakaspalveluun,sitä kautta saat varmemmin vastauksen asiaan
Johanna (keskiviikkona, 18. marraskuuta 2009, klo 01:14)
- Missjoanna75:
- Ilotar:
Johanna (sunnuntaina, 15. marraskuuta 2009, klo 06:11)
- Ilotar:
Iiris Netlog ylläpitäjä (maanantaina, 9. marraskuuta 2009, klo 06:55)
- IsoWiki:
- iikkari:
- NightQueen10:
- iikkari:
Se näkyy etusivulla laatikossa Online-ystävät, olettaen että et ole vaihtanut tilaasi näkymättömäksi.[/quote]
Tuota Missähän mahtaa sijaita tuo Online-ystävät Laatikko ??? en ainakaan löytännyt ??[/quote]
Jos tarkistelet etusivullesi lisättäviä laatikoita, niin sieltä pitäisi löytyä.
Se on poistunut silloin, kun chat tuli. Mikäli tarkoitat pikakuvakkeita, mitkä voi itse lisätä profiilin yhteyteen.
Tarkoitin itseasiassa niitä laatikoita, joita voit lisätä kotisivullesi, kun haluat räätälöidä sitä. Siellä 'ystävät' kohtaa klikatessa tulee toinen valikko, josta voi lisätä laatikon 'online-ystävät' etusivullesi.
Selitätkö vähän tarkemmin miten tuo tapahtuu.....
Kun klikkaat kotisivulla kohtaa 'muuta' (oikealla ylhäällä), pääset muuttamaan etusivullasi olevia laatikoita.
Vasemmalle aukeaa valikko, joissa on eri luokkia (ystävät, videot jne..). Klikkaa sieltä kohtaa 'ystävät' ja eteesi aukeaa uusi valikko josta klikkaat kohtaa 'online-ystävät'. Lisää boxi ja tallenna.
Iiris Netlog ylläpitäjä (perjantaina, 6. marraskuuta 2009, klo 07:39)
- NightQueen10:
Onko nyt aprillipäivä, kun chatissa ei ole muuta kuin vikoja ja niitä ei korjata. Tulee "hieno" uudistus, joka ylittää uutiskynnyksen ja millä ei ole mitään merkitystä.
Piilota palkki.. Mitä hyötyä siitä on? Kun joku kirjoittaa, niin palkki tulee esille. Sitten laitat sen uudelleen piiloon kunnes joku taas kirjoittaa jotain. Ja mitä hyötyä yleensä on saada se palkki piiloon?
Ei se korvaa sitä, että statuksen näkyvyys on poistettu kokonaan, muuten kuin vain chatin kautta, joka näyttää statukseksi ihan mitä sattuu. Statuksen näkee vain, kun menee käyttäjän omalle sivulle katsomaan, että onko paikalla. Chat statukseen ei ole uskomista.
Chatin status vaihtaa ihan itsestään piilossa olevan online tilaan.
Toivoisin, että kääntäisit tämän englanniksi ja eteenpäin niille, jotka näitä super"hienoja" uudistuksia tekevät.
Toki kaikki palaute, joka chatista saadaan, viedään eteenpäin. Oli ne sitten ruusuja tai risuja.
Iiris Netlog ylläpitäjä (perjantaina, 6. marraskuuta 2009, klo 07:36)
- NightQueen10:
- iikkari:
- IsoWiki:
- iikkari:
Se näkyy etusivulla laatikossa Online-ystävät, olettaen että et ole vaihtanut tilaasi näkymättömäksi.
Tuota Missähän mahtaa sijaita tuo Online-ystävät Laatikko ??? en ainakaan löytännyt ??
Se on poistunut silloin, kun chat tuli. Mikäli tarkoitat pikakuvakkeita, mitkä voi itse lisätä profiilin yhteyteen.
Tarkoitin itseasiassa niitä laatikoita, joita voit lisätä kotisivullesi, kun haluat räätälöidä sitä. Siellä 'ystävät' kohtaa klikatessa tulee toinen valikko, josta voi lisätä laatikon 'online-ystävät' etusivullesi.
NightQueen10 Omistaja Luottamus (perjantaina, 6. marraskuuta 2009, klo 01:29)
Onko nyt aprillipäivä, kun chatissa ei ole muuta kuin vikoja ja niitä ei korjata. Tulee "hieno" uudistus, joka ylittää uutiskynnyksen ja millä ei ole mitään merkitystä.
Piilota palkki.. Mitä hyötyä siitä on? Kun joku kirjoittaa, niin palkki tulee esille. Sitten laitat sen uudelleen piiloon kunnes joku taas kirjoittaa jotain. Ja mitä hyötyä yleensä on saada se palkki piiloon?
Ei se korvaa sitä, että statuksen näkyvyys on poistettu kokonaan, muuten kuin vain chatin kautta, joka näyttää statukseksi ihan mitä sattuu. Statuksen näkee vain, kun menee käyttäjän omalle sivulle katsomaan, että onko paikalla. Chat statukseen ei ole uskomista.
Chatin status vaihtaa ihan itsestään piilossa olevan online tilaan.
Toivoisin, että kääntäisit tämän englanniksi ja eteenpäin niille, jotka näitä super"hienoja" uudistuksia tekevät.
NightQueen10 Omistaja Luottamus (torstaina, 5. marraskuuta 2009, klo 10:35)
- iikkari:
- IsoWiki:
- iikkari:
- NightQueen10:
Sitten, kun en halua chattailla, niin mistä näen ketä on onlinessä? Mistä joku näkee, että minä olen onlinessä?
Se näkyy etusivulla laatikossa Online-ystävät, olettaen että et ole vaihtanut tilaasi näkymättömäksi.
Tuota Missähän mahtaa sijaita tuo Online-ystävät Laatikko ??? en ainakaan löytännyt ??
Lähetä kommentti: